fru tekopp Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Tok en CB test i går, men den var tydelig negativ. Ikke antydning av skygge til positiv test. Men tr lar seg vente på. Det er første måned etter pilleslutt, kan det ha noe å si? Trodde likevell ikke at det skulle være forsinket. Har alltid fått mensen til samme tidspunkt den 28. dagen. Men ikke denne gangen. Har alder noe å si? Er 33 år. Føler meg ikke gravid heller. Har hatt mens-murringer i et par uker, men det har gitt seg helt. Sulten hele tiden. Ikke kvalm. Hjelp?
jj25 Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Heihei =) Det kan nok ha noe med pilleslutt å gjøre, -kan ta opp til flere måneder før syklusen blir regelmessig igjenn. -Men de mensmurringene du snakker om høres ut som det jeg opplevde. jeg er nå 5+5 og har dem enda.-de startet 1 uke før forventet mens hos meg. Jeg har heller ikke hatt kvalme, bare vært sulten som deg. Lykke til =)
(",)snartimål (";) Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 har du gått på pilla lenge? de sier at man kommer i normal syklus etter 1-6 mnd etter slutt på pillen.... når man går på pillen vet du sikkert at da lager den menstrasjonen ? derfor kan mensen endre seg etter man slutter på pilla(",) krysse fingrene.... kansje? kommer ikke tr så og testen fortsatt er neg kan du jo alltids ta blodpröve? har du barn fra för? evt hvor lang inn i grav slo testen ut? lykke til(",) håper du ble klokere og ikke mere forvirret av mitt svar:)
Har fire go`inger Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Med mitt andre barn, ble jeg gravid rett etter p-pilleslutt, cerazette. Jeg fikk ikke positive tester før etter 14 dager etter ikm. Terminen ble på den ordinære ultralyden flyttet 14 dager tilbake, noe som tyder på at eggløsningen var forsinket. Kanskje det er det som har skjedd med deg? Lykke til med testing etterhvert:) Krysser fingrene for at du er gravid.
fru tekopp Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2009 Hallo! Takk for svar, alle tre. Har gått på pillen en stund, men tidligere har det vært litt forskjellig med inntrufne graviditeter. Da vi prøvde på nr. 1 tok det 4 mnd. fra pilleslutt. Det ble spontanabort i uke 6. Fortsatte uten piller, og ble gravid etter 5 nye månder. Verdens deiligste jente kom etter en stund. Skulle etterhvert bytte pillemerke og hadde 1 mnd opphold og ble gravid da. Det ble også spontanabort, men i uke 11. (værste jeg har opplevd!!!!!) Så selv om vi prøver nå, er jeg faktisk veldig redd for å bli gravid. Er så redd for at det skal gå galt når det ikke er så lenge siden pilleslutt. Håper neste at det går noen månder. Samtidig som jeg på en måte vil bli gravid også..... Men takker igjen for svarene jeg har fått. Er litt beroligende å høre fra andre også, ikke bare tenke for meg selv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå