Gå til innhold

Lykkelig!!! ;)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser alltid om problemer og triste saker her, ville bare skrive at jeg er så vanvittig lykkelig for den lille tassen i magen her, etter prøverørsbeh. fikk vi det endelig til og nå er vi midt i 2. trimester. Gleder meg til å føde og kjenne det på kroppen og bli kjent med den nye borgeren. Er det ikke nydelig å kunne klare å lage et barn jenter?, jeg syns det er heeelt fantastisk! Lykke lykke til videre alle jenter!! ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Det er saa fint at man kan vaere saa takknemmlig og glad...

Selv fikk vi ikke hjelp men hadde nesten gitt opp haapet etter 5 aars proving siden forste mann. Jeg har hatt en alvorlig sykdom i mellomtiden og fikk beskjed om at det kunne bli vanskelig med nr 2. Hadde ogsaa MA for ca 2 aar siden. Men saa skjedde det da vi minst ante det! Hurra!

Har ikke kommet saa langt som deg; 15 uker i dag, men er positiv! Merker at jeg setter mye mer pris paa denne graviditeten etter aa ha fryktet det ikke kunne skje igjen.

Lykke til videre!

klem fra meg

Skrevet

Jeg ble gravid 6 mnd etter jeg slutta med p-sprøyta.. Det var jo piece-of-cake, og slapp unna lang prøvetid og prøverør... Så jeg er kjempe takknemmlig for at det gikk så fort og er utrolig glad for at jeg har lagd et lite liv som snart kommer ut til meg.. Å få et barn må være den største gleden i livet.. Mitt eget kjøtt og blod.. Elsker å være gravid, nyter hver dag og ser positivt på det som går an å se positivt på :D

Skrevet

Stå på jenter og gutter, selv om jeg vet det kan være veldig tøft, vært igjennom mye selv, men gud så vanvittig glad og lykkelig man blir når spira endelig sitter, kikker ned på den voksende magen og stryker lett over den, det er da helt fantastisk ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...