Gå til innhold

tror magen min har sunket..

Anbefalte innlegg

Skrevet

og er bare 30 uker, for et par uker siden så sliet jeg veldig med pusten,men det gjør jeg ikke noe lenger,kjender enda mere press på blæra,vondt i bekkene akurat ned mellom bena, og kjendes ut som noe borer seg ned i bekkene på vei,og små muringer i korsryggen, kan det være den lille som er på vei til og feste seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg. Magen min sank også rundtom der. Og hodet festet seg i uke 33/34.

Nå har den sunket enda mer (er 38+2) og får nå to hender mellom brystet og livmoren faktisk. Så da kan du tenke deg hvor presset ligger ;)

Må si det var lettere å ha litt vansker med å puste enn ubehagelighetene med det vannvittige nedpresset som jeg har hatt de siste ukene.

Snakk om underliv som går i ett med magen. Føler meg ikke særlig sexy nei ;)

Skrevet

det føles også som noen røsker i bekkene mellom bena, drar i vær sin side, sykt vondt ja, sånn er det innimellom,som regel litt vær dag..

du får to hender mellom brystene og livmora,ossen da? ossen sjekker du det?:)

Skrevet

bra å høre, jeg har opplevd det samme, er i uke 32 og trodde det var altfor tidlig! Andre kommenterte det også! nå gjør det vondt der nede og bekkenløsningen ble mye verre, men det er vel en god ting at det synker?

Skrevet

det føles som om noen river bekkene fra værandre mellom dere nede noen ganger,det gjør jo så sykt vondt:(

skal til gjordmor om 26 dager. hva sker om det har synki da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...