Snuppisa Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Hei! Jeg har fulgt med på innleggene dine de siste dagene, og lurer bare på om du har noen oppdatering? Har du testet positivt eller fått mensen? Jeg har nemlig kommet i samme situasjon som deg selv nå. Jeg hadde IKM i går, men ingen TR kom. Jeg har hatt murringer og smerter i korsryggen siden lørdag (som jeg pleier å ha dagen før TR), så jeg har hele tiden forventet at TR skulle komme, men den gang ei...Jeg har tempet siden rett før EL også, og tempen min er forts høy (Høyere enn i tidligere sykluser), men jeg tester altså negativt. Jeg har brukt EL-tester i tillegg til å tempe, så jeg er i grunnen sikker på at EL var på søndag eller mandag for to uker siden. Da jeg ble gravid i fjor (men mistet) testet jeg svakt pos. dagen før IKM, og med dattern min testet jeg sterkt pos (men det var kanskje en uke etter IKM da...), men man produserer vel kanskje forskjellig mengde hcg fra svangerkskap til svangerskap... Uansett, dette er frustrerende. Jeg har lange sykluser i utgangspunktet (ca. 37-38 dager), men nå ligger det foreløpig an til å bli 43 dagers syklus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå