jj25 Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Hei alle sammen! Er nå 5+5 og får bare mer og mer småkviser og røde små prikker i ansiktet..Noen fler som er/ har vært plaget med dette og i så fall hvor lenge? Har til vanlig veldig fin ren hud.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Samme her, men ikke i ansiktet. Har det på puppene og overarmene! Er idag 8+6
EnJente_m_2Jenter Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Jeg har på brystet, ALDRI hatt før !
~*MulattMamma*~ Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 I mitt første svangerskap fikk jeg masse små prikker på ene underarmen noen dager før jeg testet positivt for graviditet. Trodde ikke jeg var gravid og koblet ikke utslettet opp mot graviditet. Fikk en salve av legen som jeg skulle smøre på. Da jeg kom tilbake et par dager senere fikk jeg beskjed om ikke å bruke salven lenger;o)
sjøsamen Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Ja er nok ganske vanlig tror jeg... hehe, jeg fikk masse prikker og småkviser på armene og ryggen da jeg var i syden for noen uker siden, visste ikke da at jeg var gravid. Ble jo nærmest rasende på den butikken der jeg kjøpte sololje, for jeg var HELT sikker på at det var den som gjorde det... kombinasjon av hormoner og uren hud kanskje??Uansett, dette er visstnok helt vanlig har jeg hørt
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Har akkurat stått på badet å irritert meg over det samme! Fullt av småkviser på brystkassa/puppene, kjennes helt nuppete ut... Og en og annen "vanlig" kvise på ryggen. Usj, liker det ikke! Menmen. Hatt det etpar uker nå, er snart i uke 11...
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Har akkurat stått på badet å irritert meg over det samme! Fullt av småkviser på brystkassa/puppene, kjennes helt nuppete ut... Og en og annen "vanlig" kvise på ryggen. Usj, liker det ikke! Menmen. Hatt det etpar uker nå, er snart i uke 11...
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #8 Skrevet 10. mars 2009 Uuuups, trykka visst 2 ganger! Utålmodig sjel....
jj25 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 11. mars 2009 Høres jo ut som at dette er helt vanlig da. Er helt sikkert på grunn av hormonene da. -Det ser man jo på ungdommer i puberteten også. Vel, det er vel et greit offer for babylykke da =) Takk for svar folkens =) =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå