Gjest Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 ...på lørdag var vi innom Harebakken-senter eller hva det nå het i Arendal, for å proviantere litt til turen, fylle magen og slå ihjel litt tid før vi skulle dra til oppdretteren og hente valpen. Vi går innom Ica Maxi og handler litt forskjellig, jeg pakker i posene, samboeren labber avgårde mot en cafè/bakeri på senteret og jeg tokler det dit henn at han skal handle litt lunsj til oss, så jeg tasser etter, drassende på to ganske så tunge poser. Så bestiller vi noe for å ta med oss på turen og mannen labber avgårde mot utgangen, og jeg med to svære digre tunge nett OG maten. Da kremter jeg å ser på ham og en av posene og han ser tilbake og sier: Det der er likestillingens pris lille venn, jeg bærer en tung lommebok og bilnøklene. Litt småsur går jeg mot bilen, fortsatt dragende på poser, håndveska og bakeriposene, og ja jeg FORVENTA at han åpna døra for meg, men nei...tror dere faen ikke fyren setter seg inn selv??? Hva gir du meg?? Vet det er for å terge meg, men fader-rullan...så herved må han vaska klærne sine selv, i likestillingens navn!!!
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Da blander han likestilling og vanlig høflighet.
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Jepp, og jeg ga et stikk til svigermor da jeg fortalte henne hvor uoppdragen sønnen var ;-))) Han har mange gode sider, men gentleman er han langt i fra, og høflighet??? Fremmedord.
Dronningen! Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 "Har du konvertert til pakkesel?" Jeg bærer ofte alt for mye hvor min mann knekker sammen av latter og stiller det spørsmålet... like morsomt hver gang:o)
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Eksen min pleide å si:" I likestillingas navn: gjer det sjøl!" Pleide å le meg ihjel kvar gong.
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Hehe....jeg føler meg ofte som et pakkesel. I morres hadde jeg to bur, et med katt og et med hund i, to småtroll med hver sine sekker, poser med skifte, ytterklær osv..den berømmelige digre håndveska ( med alt som er kjekt å ha i tilfelle ei naturkatastrofe)....greit, har da bil, men alt skal ned i bilen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå