Gå til innhold

I Travelby...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det nok veldig koselig.

Det håper jeg i allefall siden det er så mange som er der om dagen :o)

Jeg vet jeg kommer til å reise dit snart jeg også.

I mellomtiden henger jeg nå her i Koseby, sånn nesten for meg selv ;o)

Håper dere har tid til ett lite friminutt sånn innimellom altså, for nå er det rett før Koseby endrer navnet sitt til Lonelytown.

Jeg har en hel sekk med klemmer og duftene kanelboller og varm kakao.....

Friste friste friste

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Hei og hopp og lenge siden sist! En hel vinterferie siden! Stikker innom i morgen, jeg, da er hodet kanskje over vannet!

Skrevet

I Travelby er det bare travelt og jeg løper fra en oppgave til den neste uten å noensinne få oversikt over hva jeg holder på med. Nå er jeg lei!

Jeg tar med meg kaffekoppen, laptop'en og den store skålen med sjokolade ut på benken. Der kan jeg sitte og nyte krokkusene og se på småfuglene som synger rundt om i alle buskene. Så kan alle stor & viktige oppgaver vente. Lenge!

Dagens motto fra Regnbyen:

Leve! Ikke bare overleve!

:-)

Skrevet

Æsj, jeg håper du får deg noen raster i fra det racet som er i Travelby sånn innimellom.

Det er jo absolutt nødvendig å ikke bare overleve.

Det blir det jo bare pes og sure mennesker av.

Småfuglsang har vi fått her også :) Det er deilig.

Solvegg har jeg og :D

Men krokus........

hmmmmm....

De kommer de kommer

Her blir det vel krokus til 17.mai tenker jeg

Skrevet

Jeg lever litt i Travelby kjenner jeg. Eller kanskje litt i Utmeldtby. Livet raser av gårde, nå er jeg syk og hjemme fra jobb. Sola smiler i dag, men krokusene er langt unna. Det er godt egentlig, for rådyrene er altfor nærme ;-)

Skrevet

Er du blitt syk? Men riktig god bedring til deg - og håber det blir solveggen og krokusene under ett pledd, så du kommer deg fort.

Her kommer hjorten på sine lange, tyne ben og beiter forsiktig på hagene om natten... Jeg ofrer gjerne litt beplantning for det gode formålet :-)

Skrevet

Ikke syk som alvorlig syk, men forkjølet eller noe med feber og hoste og vondt når jeg puster. Det går over :-)

Skrevet

Sånn har jeg også (og begge småtrollene har det samme). Det er veldig alvorlig for den det gjelder, føler jeg. Når jeg blir andpusten bare av å gå opp trappen.

Stor bli frisk fort klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...