Gå til innhold

hjelp, blod i oppkast??

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff.. i natt spydde jeg da jeg sto opp for å gå på do, og så kom der litt blod med opp.. ikke så mye at skåla ble heilt rød, men nok til at dopapiret jeg tørka munnen med ble heilt rødt.. skvatt jo litt da jeg så det i doskåla, så stakk papiret opp til munnen med en gang..

lure på om andre har opplevd dette? og hva skal jeg gjør..

jeg er i uke 16 og har hypermesis..

noen som kan hjelpe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan godt være at du har fått et lite sår i halsen f.eks. Magesyra er jo fryktelig sterk, og hvis du kaster opp mye, kan du bli litt sår.

Sist jeg hadde omgangssjuka kom det med litt blod etter at jeg hadde spydd ganske mange ganger.

Om det skulle komme mer, det gjør vondt noe sted eller du er bekymret, syns jeg du skal ringe legen å spørre!

God bedring! :)

Skrevet

okei, tusen takk for svar.. =) skal ringe lege om det skjer igjen..

Skrevet

hei du

Jeg hadde Hyperemisis med 1 mann og lå inne på sykehuset 9 ganger. Jeg og kastet opp blod og det viste seg at jeg hadde et åpent sår på spiserøret og gikk på Losec resten av svanger skapet. Ring og sjekk med legen din du. Og Evt få en henvisning til sykehuset.. Dette er ikke godt og jeg ønsker deg God Bedring og lykke til

Skrevet

hmm.. okei, da tror jeg jeg bestiller en time til legen i måra jeg.. rekker det ikke mer idag og har ikke kasta opp noe mer idag. så det går sikkert bra, men skal ta det opp med legen i allefald..

uff 9 ganger innlagt er ganske mye det.. har bare vert inne en gang, i 4 dager.. håper jeg bli bra snart..

håper du har det bra dette svangerskap da.. =) og takk for svar..

Skrevet

Jeg har også spydd blod for noen uker siden.

Jeg fikk beskjed av legevakten att det var ikke noe farlig, det var mest sannsynelig sårt spise rør nederst ved magesakken der ligger det også en kraftig muskel som man spenner da man kaster opp.

Fikk da beskjed om å holde meg rolig i noen dager,da jeg gjorde det gikk det hele over:)

Det er faktisk mange som kaster opp blod fortalte dem meg.

Så prøv å ta det rolig og slapp av noen dager så kanskje du å slutter med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...