Gå til innhold

Jan Thomas er ekkel,,,

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du ofte ha behov for å gi offentlig uttrykk for din motvilje mot folk du neppe kjenner?

Skrevet

Tja, kjenner han jo ikke, bare fra media. Og har ikke lyst til å bli kjent med han heller.

Skrevet

Syns ikke han er så ekkel, det andre jeg heller ville satt i den båsen. Men vi er nok ikke født på samme planet^^

Skrevet

Synes faktisk det er litt ekkelt at han er gift med en på 19. Og det er det samme med jenter på 19 som gifter seg med en på 43 eller hva han er. Hvor er foreldrene liksom?

Skrevet

Hvor er foreldrene??? Nå har er man myndig når man er 18 år i Norge da...så lite foreldrene kan gjøre!

Skrevet

Regner med at de har vært sammen en stund da. Hva ville du sagt hvis din sønn eller datter på 16 hadde kommet hjem med en/ei på 40??

Skrevet

Jeg hadde ikke likt det overhodet og hadde nok snakket myyye med sønnen min om dette. Men, når det er sagt.....så er det lite å gjøre med det hvis han likevel hadde giftet seg med en som er såpass mye eldre. Jeg ville da i såfall støttet han som 19-åring...ikke ødelagt dagen.

Men riktig, jeg hadde ikke fremelsket at min sønn hadde funnet en som var såpass mye eldre. Var heller ikke det jeg svarte på tidligere.

Skrevet

nå ja, nå er denne unge mannen 19, så da velger han selv hvem han vil være gift med, men det er lit drøy aldersforskjell ja. Men på den andre siden, så ser jeg virkelig ikke for meg jan thomas med en 40 åring heller da;) Han holder seg ung på alle plan, så da er det vel naturlig for ham å velge en ung partner han har mer til felles med enn en 40 åring han ikke har noe til felles med? Så lenge de er lykkelige så la dem holde på, men ja, mannen hans kunne gjerne vært 5 år eldre, for syns skyld ihvertfall;)

Skrevet

Innen tenåringsbruden til Jan Thomas er 25 år (og voksen) så er de skilt.

Skrevet

Hehe... De er nå litt søøøøte da............ Not.

Skrevet

Holder seg ung med botox og hemoroidekremer, hehe

Skrevet

ja han er ekkel han derre rompepuleren Jan Thomas, ser ut som en oppblåst blære

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...