Mrs Gloomy er fødeklar! Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Fullmåne i dag, er det ikkje? Eller er det i morgon? Kryssar fingrane for litt magi her :-)
Chikita på overtid Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Fullmåne i morgen ja ) Når har du termin? Lykke til ;o)
Mrs Gloomy er fødeklar! Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2009 Termin om 6 dagar. Så her må det GJERNE skje saker og ting! Er ganske klar no kan ein seie.
Clementine Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Slenger meg på deg Mrs Gloomy, jeg har også termindato til mandag. Skulle gjerne født i morgen!!
Chikita på overtid Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Hehe... skjønner deg godt jeg. 4uker igjen jeg og kan godt tenke meg at det skjer snart ) Har du sett på denne siden http://www.ammetaka.no/fodsel/setteigangfodsel.php Noen tips til hvordan sette i gang fødselen... har ikke prøvd dette selv men kommer kanskje til å gjøre det når det nærmer seg. Masse lykke til )
Pantermama 13.11.07 Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Jeg trodde egentlig ikke på det med fullmånen, men etter at jordmoren sa at det blir født flere unger rundt fullmånen så jeg tilbake i kalenderen: Alle mine fire unger er født rundt fullmåne med +/- tre dager fra fullmånen. Tilfeldig??? Fødsel Nr. 5 nå??? Jeg er spent...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå