Gå til innhold

Forkjølet baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta her er straks 6 mnd, og har de siste dagene blitt forkjølet. Hun snørrer, hoster og nyser. På fredag hadde hun 38,5 i feber, men hun fikk en paracet og feberen gav seg, og hun har ikke hatt feber siden. Hun er i bedre form idag enn hun var igår, og jeg mener dette kommer til å gå over av seg selv.

Da jeg fortalte dette til en veninne av meg, ble hun helt hysterisk, og mente at jeg MÅTTE ta med jenta til legen slik at hun kunne få medisin mot denne forkjølelsen!

Burde jeg ta henne med til legen ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DU kjenner ditt barn best. Hvis feberen gikk ned, og babyen har god allmenntilstand så er det da ingen vits å ringe legen? Det går nok fort over skal du se, forkjølelsene sitter gjerne i litt lengre i de små enn oss voksne, så hostinga varer sikkert en god stund.:)

Skrevet

så lenge feberen er borte har det ingen hensikt å gå til legen hvis ikke hostingen blir verre,kjenn på morsfølesen ,den stemmer som regel.

Skrevet

Takk for svar!:)

Tror nok ikke det blir noen tur til legen på oss.. Synes det er mer stress for henne hvis jeg må dra henne med dit, enn å la henne være hjemme liksom..:) Så med mindre hun blir verre, trr jeg nok vi holder oss hjemme og satser på at det går over:)

Uff..er ikke så greit å vite med disse små....:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...