digger Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Har sett på Reima, men koster jo 1100 da:-) Hvilken strørrelse til 2 åring mon tro?
tommeliten og lillemy Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Troll sin. Er dyr den og, men kan brukes både vår, høst og vinter + at den er veldig slitesterk. Hadde tatt str 98 for de er litt korte i ryggen.
Ajam Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 https://jobbogfritid.secure.flexiweb.no/productview/20161402/ Ta en titt her, disse er fjorårets så mye billigere..
Lovemelikeyoudo Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 reimatec er super!! jenta mi på 3 år har str 92 i sin, stor i størrelsen hennes ihvertfall.
♥♥♥ Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 en billigere løsning er barnepakka fra sportmann. har ikke den selv, men har hørt veldig veldig mye bra om dressen i pakka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå