Gå til innhold

Parkdress igjen......hva velge?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på Reima, men koster jo 1100 da:-) Hvilken strørrelse til 2 åring mon tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Troll sin. Er dyr den og, men kan brukes både vår, høst og vinter + at den er veldig slitesterk. :) Hadde tatt str 98 for de er litt korte i ryggen.

Skrevet

Reima til 2 åring passer det med str 92.

Skrevet

reimatec er super!! jenta mi på 3 år har str 92 i sin, stor i størrelsen hennes ihvertfall.

Skrevet

en billigere løsning er barnepakka fra sportmann. har ikke den selv, men har hørt veldig veldig mye bra om dressen i pakka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...