Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært kvalm og kastet opp en mnd nå...Husker fra forrige svangerskap at det begynte å lette litt i uke 8 for å være vekke i uke 10..

Er nå i uke 8 og blir jo bare verre og verre dette her. Er motløs:( Er så mye jeg skulle ha gjort, har jo et barn fra før av. Er sykemeldt og har lyst å begynne å jobbe igjen også. Noen som vet når kvalmen vanligvis er verst og om jeg kan forvente samme som forrige svangerskap?

Dypt sukk fra meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var kvalm fram til ca uke 14 de to forrige gangene. Nå er jeg i 8. uke, og er fortsatt kvalm. For meg har det vanligvis startet rundt uke 7-8. Den gangen her startet det litt tidligere.

Skrevet

HVis du bor i Oslo ring til Arena Klinikken, Erland Halden. Nåler i ørene som sitter som bittesmå nagler, + noe natur medisin har hjulpet meg enormt. Har mange venniner som har fått til samme mann, og det fungerer. Jeg hadde blitt sykemeldt om ikke det hadde vært for disse nålene i kombinasjon med naturmedisin.

Dette er mitt andre svangerskap, og første gang visst jeg ikke om dette, og da hadde jeg et 4 mnd helvete, nå er jeg i uke 10 og det er en helt annen verden.!!!

Skrevet

Takk for svar damer!

Bor i Bergen men de tilbyr akupunktur her, mulig det kan hjelpe. Skal ringe å få meg en time i morgen. Vet jeg ikke har lov å klage, er jo sunne tegn, men jammen slitsomt når det står på. Går utover husfreden her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...