Gå til innhold

noen som kan hjelpe meg? :)


sonja86

Anbefalte innlegg

jeg begynte å blø i går kveld og lurer nå på om d er noen som vet hvor lang tid d eventuelt tar før fødselen begynner?! hra ligget meg kynnere nesten hele natta og litt nå på dagen....

 

håper d skjer noe snart nå:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring fødestua og snakk med en jordmor. De er der for å hjelpe deg, og svare på spørsmål. Ring heller en gang for mye enn en gang for lite! Det kan jo hende de vil du skal komme inn for en sjekk også...

 

Lykke til i alle fall! Det skjer sikkert snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ringte de med en gang i går når d skjedde :) de sa at jeg bare måtte vente til riene kom....

 

så d som er d store spm er når de eventuelt kommer....

noen tips om hva jeg kan gjøre for å få litt fortgang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

jeg har blødd siden i natt jeg også:-) har hatt litt kynnere. var på sjukehuset bare for sjekk - å alt var bra. Lege undersøkte meg om jeg var moden, og det var jeg:-) å hode var godt nedi bekkenet. så det kunne skje når som helst, MEN det kan jo også være om 2 uker... så at du blør trenger nødvendigvis ikke bety du skal i fødsel med det første... har du fått vite om du er moden eller ikke? hvor langt er du på vei? jeg er 38.

jeg baker en del, da går min tid fortere ihvertfall:-)

 

Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke vært noe snakk om modning,men jordmora sa at hodet er godt festet og at livmora er sunket langt ned i bekkenet:))

 

jeg er 38+3 i dag :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...