_Mona_ Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Hvor mange dager etter kan dere spise det? F.eks hjemmelaga pizza. Kan man spise den 3 dager etter på?.......
mayaya Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 MIN grense går på dagen etter *kresen* Mannen spiser det en dag etter meg :-p
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Bruk nesa di. Selv spiser vi rester fra torsdag - søndag på mandag.
_Mona_ Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2009 Min grense går også på en dag.....MEN så ligger det pizza der fra lørdag....Hmm...får vell bruke nesa mi da..Skeptisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå