Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=557309
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 så flott for henne:) Men de navnene! Grøss:/ Guttenavnet var jo greit med tanke på at pappaen har samme navn, men det jentenavnet, USJ! Skikkelig oppdolla hollywood navn!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 ikke jeg som er HI, men kanskje hun mente "he he" fordi dama virker totalt hjerneblåst!! Godt det blir gutt, for hvis det ble jente skulle hun hete Cindy Bianca (høres ut som en barbiedukke)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Ikke noe grunn til at jeg skrev hehe, men i natt drømte jeg faktisk at hun var gravid (dont ask why), så var litt morsomt.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 skummelt at du drømmer om henne... Og det er hehe....
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #8 Skrevet 10. mars 2009 Ehhhh, hvordan kan de vite hva det er hvis hun bare er tre og en halv måned på vei???
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #9 Skrevet 10. mars 2009 Hvordan kan de vite så tidlig at det 99 % sikkert er en gutt? Har kjendiser fordeler vi andre ikke har?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #10 Skrevet 10. mars 2009 Får håpe for barnets skyld at det er en gutt.....eller vil babyen hete Cindy Bianca..... vanskelig å bli tatt alvorlig som voksen med et slikt navn, hvis ikke hun blir av samme kaliber som moren sin da.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #11 Skrevet 10. mars 2009 Skjerp dere!!!! slutt å dømm andre, å pass på dere selv!!!!!
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 10. mars 2009 #12 Skrevet 10. mars 2009 så lenge folk er i media er de fritt vilt for diskusjon. Slik er det bare. Og det jentenavnet kunne hun glatt holdt seg for god til.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #13 Skrevet 10. mars 2009 jeg var på ultralyd i uke 17 da så de 90%sikkert at det var gutt, jordmora sa at er det ikke gutt så har jenta dere veldig hovene skjønnslepper. hvor mange uker er linni da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå