Gå til innhold

vil men samtidi vil jeg ikke


Anbefalte innlegg

Skrevet

for ca 9 mnd siden hadde jeg en spontanabort, og måtte ta inngrep.

noe jeg tok ganske tongt.

nå ønsker jeg å prøve på nytt å få barn, men er så redd for å miste igjenn..

noen som har misstet før og vært livredd for at det skal skje igjen som kan gi meg noen råd om hvordan man holde oppe håpet?

 

har også hørt at stress kan påvirke slik at det er lettere og miste, og jeg stresser hele tiden. klare liksom ikke slappe av, så er så redd for at det var derfor jeg mistet sist..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skal prøve "Mistet, gravid på ny" forumet.

 

Ikke for å skremme bort noen, men synes 1.trimester forumet blir brukt litt mye til å diskutere denne problemstillingen.

Skrevet

okey, det tenkte jeg ikke på. takk,skal prøve der:)

Skrevet

Lykke til med å blir gravid igjen:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...