WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Eldstejenta mi er 3 år i dag )))) Verdens flinkese storesøster, en umåtelig snill, omtenksom og morsom skravelbøtte, hehe! Tenk at det er 3 år siden du kom til oss! Tida går fort...
Matildesnusk + lille ups Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Gratulerer til dere! Selv har jeg ei lita ei som er 1 år i dag :-)
Tante Bassa Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Gratulerer med dagen til jentene deres :-)
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2009 Gratulerer til deg og )) Hihi..sammentreff: Minsten her heter Matilda ;o) (hun har ikke bursdag før i juni da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå