Gjest Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 snart er det dåpsdagen til sønnen min,og folk spør hva jeg ønsker at han skal få i gave,men jeg har ingen peiling!!! Har dere noen tips til hva som kan være fint å få for en liten gutt til dåpen?
Vinden blåser Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 sølvskjeer! det og penger... (men er jo ikke sååå godtatt å si penger da) men tenk hvor glad din framtidige svigerdatter blir av hans eksisterende sølvbestikk-samling det er rett og slett begrenset hvor mange smykker og sparebøsser man trenger..
bittelill Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Den store bibelhistorieboka, en søt bilderamme (Her bør du kikke litt på hvilken type du ønsker deg, ikke alt som er for alle) Et fotoalbum, penger (Vi åpnet en konto for vår gutt til dåpen) evt store ting som tripp trapp stol eller lignende.
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 takk for tips skal gå å åpne konto til han,vet at tanten ville gi han penger. Den store bibelhistorieboka hadde jeg selv når jeg var liten og den ELSKA jeg så den skal jeg og si han ønsker ser,hadde glemt den boka ut før du nå skrev det hehe
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 da datteren min ble døpt så fikk hun så mangen like smykker og smykkeskrin og sånn dåpsattest ting, var ganske kjedelig å være nødt å stå å bytte over halvparten av gavene!
<3mamma3> Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Heisann, synes ikke sølvbestikk, smykker etc var så gøy å få til gutten, men så liker jeg ikke så mye stasj på gutter...men likte godt barnebunadsølje og bunadkniv til voksen bunad Bøker er også en god ide!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå