søte lille:) Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Jeg har ikm på torsdag(tror jeg)å greide ikke å holde meg å testet med en el test clearblue digital..Når jeg brukte den unnder el så var det slik at når den var neg så var det en tegnings som lignet ett "hårstrå" som var halv farvelagt...Når den var pos var hele hårstrået farvelagt,men overst var det en liten running som var hvitt(altså egget)...Jeg fikk den negative idag,men så skulle jeg ta av den delen å kaste den men der så jeg at det var blå strek,dette hadde jeg sett før ,men ikke at det var 2 blåe streker??? Er det noen som vet hva disse strekene betyr...
Singelmamma og banden Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Dette har jeg også gjort, tatt av og sett. Av og til, når du tester tidlig, vil teststreken være så svak at digitaltesten ikke klarer å lese den. Prinsippet skal være det samme som en vanlig CB-test. Kjøp en vanlig test og test på nytt ;-)
Har fire go`inger Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 El-testene er ikke positive før strekene er like sterke eller teststreken er sterkere. Det vil så og si alltid komme to streker på el-tester, for man har LH naturlig i kroppen. Håper du for en positiv gravidtetstest på torsdag:)
søte lille:) Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2009 Ok,men hva mener dere med streker?? .Denne testen hadde ikke streker ..kun når jeg tok av den pinnen som skal kastes.Da var det 2 blå streker...Mulig jeg ikke greier å forklare helt hva jeg mener(tihi) Hva tenker dere om det??
Har fire go`inger Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Ja, jeg vet hvilken du mener. Har brukt slike selv. Det står på pakningsvedlegget at det kun er den digitale avlesningen som gjelder. Men som meg - er du nysgjerrig av natur - og ser på strekene etter at du har tatt den ut. Det vil så og si alltid være to streker...da man har LH i kroppen naturlig På billig-tester må teststreken være like sterk eller sterkere for å være positiv. Men CB-digital, sier at du kun skal stole på den digitale avlesningen og ikke tolke strekene.
HappyFace88 Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Jepp, men EL testen jeg tok var begge strekene like sterke Jeg skrev også at jeg hadde fått mensen... men, det var bare noen dråper tidligere idag... nå var det bare utflod på papiret.. Hm... Graviditetstesten jeg tok var bare en sånn billigstrimmel... Men jeg har lest at man skal tolke skyggestreker som negativ.. For streken jeg fikk idag var grå!! Men bare at det er en strek der gir jo meg håp, selv om jeg har gått på den smellen før Tester igjen på torsdag jeg.. så får vi se
Har fire go`inger Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Hei HappyFace88 Såvidt jeg har skjønt er man gravid, dersom man får en strek på graviditetstesten - uavhengig av om teststreken er en skyggestrek. Du er nok gravid. Lykke til med testing torsdag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå