Hotti Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Hadde i natt fryktelig vondt i magen,nesten som menssmerter i magen.Gikk nedover i lysken og fremsiden av lårene og litt i den ene hofta.Fikk ikke sove før etter kanskje 1,5 time.Er 21+3.Hadde dette natta før også,men har ikke hatt det på dagtid. Noen med forslag på hva dette kan være....?
mai^prinsessa Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Ikke at jeg har så voldsomt peiling, men det er ikke bekkenløsning da? Ring jordmor/lege og hørr!
togutter Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 kan være urinveisinfeksjon. Er ganske vanlige symptomer. Gravide mister som regel de "vanlige" tegna til UVI, men kan dukke opp i form av andre symptomer. Ta en stix, eller lever en urinprøve å se. Jeg vet ikke, men kan være...
Hotti Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2009 tusen takk for tips.Er nok bekkenløsning detta.Fikk det konstatert for en uke siden.Men hadde ikke hatt sååå vondt før,begynte å lure om det kunne være noe annet også.Ska til jordmor om få dager så da får jeg sjekka og forhåpenligvis få utelukka UVI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå