Gå til innhold

trist å måtte gi opp ammingen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ammet ikke min første, fikk det ikke til.

men lillebror tok puppen. men jeg har hele tiden slitet med for lite melk. han har ikke blitt mett, og er nå for liten, veier lite og kurven flater ut. så han har fått mere og mere erstattning, nå har jeg ikke melk, han bare kaver ved puppen, og må ha en full flaske etterpå uansett, så nå har jeg sluttet.

jeg har alltid sagt at unger har det fint selv om man ikke ammer osv. men nå kjenner jeg at det er skikkelig kjipt faktisk :o(

han er 5,5 mnd nå... tenkte jo amme endel mnd til... men men, sånn er det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du har gjort en kjempejobb, jeg! Sitter her med en som er 5mnd yngre enn din og hver gang han kaver ved puppen (kjeeeempesulten men luft i magen samtidig) så er jeg HELT sikker på at dette blir siste måltid med mm (er så sår og sprukken på puppene at det halve kunne vært nok). Men så vidt jeg vet legger han fint på seg, så jeg har jo ikke noe problem i det hele tatt egentlig! Skjønner kjempegodt at du syns det er kjipt og det er lov å føle det sånn, men husk at du gjør det som er det beste for barnet ditt uansett og nå er det å gi ham erstatning i stedet :o)

*blomst til deg*

Skrevet

Du har jo ammet lenge - vær stolt av deg selv :-)

Skrevet

du har gjort en knall god jobb skal jeg si det!!

ikke noen slike tanker nå,tenk fremover,dette går bare bra,tenkt for en blir og fornøyd gutt du får nå som får nok mat og ikke trenger å være sulten mer =)

Jeg satt i akkurat samme situsasjon,samt hadde en fødselsdepresjon på toppen,kan love deg jeg følte meg så totalt vraka og var helt på bærtur,og da jeg måtte gi opp ammingen falt jeg enda lengere ned.

Men babyen klarer seg,blir mer fornøyd og i det hele tatt,du har ammet lenge nå,synes du har vært kjempeflink,og skal IKKE har dårlig samvittighet for noe som helst,er ikke din feil!!!

gjør som yaddaline og sender deg en *BLOMS* =))

Skrevet

kremt... *BLOMST* =)

Skrevet

tusen takk :o)

vet jo at det er bra at jeg har ammet 5 mnd ihvertfall. er bare en sånn tom og rar følelse liksom, den kosen ble litt borte. man føler liksom at man har sviktet, selv om man vet at man ikke har det. merkelig følelse....

Skrevet

vet hvorda ndu har det,man føler seg total udugelig til tider,men ikke tenk på det,du har gjort jobben din,du har ammet lenge og har hatt den kosen =) tenkt på det positivet og ikke tenk så mye på ting som du tenker på nå,du har ikek sviktet han,du hr tvert imot sett hans behov og gjør noe med det,det vil jeg si at du skal være veldig stolt over =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...