Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff... vanskelig... hvorfor??????

testa i dag på rugedag 13, og ser ingenting... skal avgårde og ta blodprøve senere i dag, men ser kjørt ut... ufff... sank litt inn i går, og tårene triller og satan-humøret kommer frem... uff.. nå står jeg helt rådvil....

må bare lufte trykke litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff dette er et tøfft game, kjenner følelsen din nå, hvor mange forsøk har du hatt??

Skrevet

7 runde på medisiner, og 6. innsettinga:( er drit lei og skjønner ikke hvorfor vi skal gjennom så mange ganger....

Skrevet

IVF karusellen er grusom, den er faktisk bentøff:( Håper at det går din vei, men forstår godt at motet synker.

hva er det som er galt med deg/dere?

Skrevet

Jeg har hatt to svangerskap på utsiden av livmora(exu) så jeg måtte fjerne begge hver sin gang:(

Den siste var starten på noen tøffe runder... alle sa t dette kom til å gå så bra, da det ikke feilte oss noe annet... med det så skjønner en at de ikke har vist hva de snakket om.... uff.... jeg er helt rådvil denne gangen.. vet verken frem eller tilbake... uff... nå begynner jeg å grine igjen... ååå....

Skrevet

hvilken klinikk hører du til??? Som du vet så er jeg også ett svært vanskelig tilfelle, den eneste legen som ønsker å hjelpe meg nå er Jon Hausken. Det som jeg synes er så fasinerende er at han bruker en del medisiner, ikek berre stimulering osv.... Han nevnte blandt annet enda noe nytt for meg i går. Noe som ble kaldt androgenhemmere eller noe sånnt. dette var noen medisiner som ble brukt i gammle dager på folk som ikke ble gravid (når de ikke visste hva det var). mange ble gravide når de brukte disse. poenget mitt er at du må ikke gi opp. veien er berre tung og kronglete for deg, men husk at de aller fleste klarer det. det finnes nesten alltid noen som kan hjelpe deg.

Skrevet

Føler med deg. Stakkars, stakkars deg. Slike dager er det som om hele verden faller sammen og det er vanskelig å tenke positivt. Gråt dine modige tårer du.

Seks runder på IVF-medisiner er jammen beintøft. Tror faktisk ikke jeg klarer like mange runder selv.

Tok en kikk på profilen din og ser at du har samme problem som meg. Også jeg mangler eggledere etter 2 exu og opplevde at den ene sprakk. (satans vondt)

Håper du kommer deg ovenpå igjen.

Skrevet

Håper du ikke gir opp enda og lykkes til slutt, kan nevne min søster som hadde 8 forsøk før det ble graviditet. MEN skjønner j... godt at du er oppgitt nå.

Skrevet

nei huff da...jeg håper for deg at det skal slå ut noe på rd 14 på testen, men jeg forstår hvordan følelsen din er nå....er helt forferdelig...

trøsteklem fra meg

Skrevet

Vil bare gi deg en trøsteklem!! Vet hvordan du har det nå, ikke noen lett dag etter negativ test:o(..................

Krysser fingre for at det slår ut positivt imorgen

Skrevet

en varm og god klem fra meg til deg.....

Skrevet

Uff, ja det er berg-og-dal bane dette vi driver med.

Når får du svar på blodprøven?

En go'klem til deg :-)

Skrevet

Takk for alle klemmene jenter.. blir helt rørt til tårer her...

får svar på blodprøva til fredagen, skal ta en som skal sendes til danmark i morgen, skulle egentlig tatt den i dag, men jeg orket rett og slett ikke.... helt tom...

Gjort klart neglstudio, og sitti å laga ny hjemmeside til neglbedriften min... deilig å tenke på noe helt annet som faktisk klarer å sluke tankene mine.

Og en søster som vet når ting er galt "jeg hører på deg at du har stein ansikt, du har lov til å grine og være forbanna nå. Jeg skal høre på deg jeg!" og da var tuta i gang igjen... uff... Jeg kjenner at det jeg har å henge i nå er bedriften min og dyra... og nå skal jeg begynne å TRENE igjen vet jeg... trene så sinnsykt. skal ned en del kilo.

uff..ikke meningen å blåse ut, men nå er nesten alt galt for meg... uff..

fae...perkil.....lakgansjkgnsøofgjkansgjnsjkfgjsebrgjabwrgbølawri

og

høaoiwrhgøoiarnbgøaørgaorebgoarbgorbgoabregobaøregabregj

basgbøsfjgbøaogbø(deilig med et lite utbrudd... :,,,,,,,,(

hilsen lille usaklige stavernspiken:(

Skrevet

Huff, jeg føler så med deg, Bethenc - det er en vanvittig følelsesmessig karusell dette gamet her. Disse forventningene og håpet som bygger seg opp, og som hver gang blir knust, det skal noe til å takle dette.

Bruk litt tid på deg selv nå, tror det er kjempeviktig, snakk med noen som vet hva du går igjennom. Trening er nok en fin måte å prøve å komme seg over kneika på.. Når man i tillegg har lagt på seg er ikke det noen god følelse det heller, selvfølelelsen får seg jo en til knekk bare med det.

Jeg ønsker deg lykke til videre i prosessen, måtte du lykkes!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...