Gå til innhold

April: Hjelpe meg for et "humør"...


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Går det virkelig an å bli så ustabil som jeg er nå? Manisk-depressiv-barseldame? Gurimalla - jeg overrasker virkelig meg selv... og spesielt morsomt er det ikke heller :o/

 

Dagen i går; gråt stort sett hele dagen (frem til etter middag) fordi jeg tok meg selv i å bli sinna på min 2 uker gamle sønn (hallo - han er 2 UKER, ikke 20 år) fordi han kaver sånn når han skal spise (= enda mer vondt for meg pga ømme pupper). Ingenting var liksom kos og så gråt jeg enda litt mer fordi det føltes som om han kjente gråten min bedre enn stemmen min so far... *sukk* Og amming skulle jeg i alle fall slutte med så snart gubben kom fra jobb og kunne kjøpe litt Nan...

 

Så går ettermiddagsamming bra, samme med kveldsamming. Får til og med lagt M! Og jammen sov han ikke fra 22-23 og helt til 05.45 i dag!! Og i dag er jeg helt motsatt i humøret; amming er topp (jada, vondt enda), jeg gleder meg til besøk og har ikke sluppet en tåre så langt i dag. Kan jo bli spennende å se etter amming om et kvarters tid da, men, hehe...

 

...og sånn går nu dagan... en god og en dårlig om hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe..., jeg er ikke så ustabil, men føler meg ganske så sliten. Kan ikke huske at jeg sliter sånn å få jentene til å sove om natta, eller kanskje fordi man glemmer fort denne perioden pga. ammetåke/lite søvn???

 

I motsetning til dere går ammingen helt grei hos oss. Har litt vondt nå på den ene puppen, men det er mest sannsynlig at jeg har fått sopp. Så frem med mycostatin krem og dråp, har det liggende for Sander slet med sånne hvite belegg i munnen, åh herregud, hva var det det heter igjen??!! Idag funker ihvertfall ikke hjernen, etter en natt med 1 times lur hele natta! Ja, det er det vi sliter med her i huset! Sander vil kun sove hvis han blir trillet i vogn eller i bilstolen mens vi kjører eller på fanget om dagen. Om natta går det an å legge han i sengen, men han våkner neste annen hver time hele tiden. Sånn har vi hatt siden han kom ut av magen min for snart 7 uker siden! Jeg kan huske en natt hvor han sovet to lur på 3 timer etter hverandre og resten av natta med 2 timers lur, og jeg var så happy dagen etter, for så å dette ned igjen til bunn for de nettene deretter. Uff, skikkelig sutre innlegg, men jeg er bare så TRØTT!!!! Kan ikke be mannen min å passe på ham, da han sliter med søvn selv, siden Emma som snart blir to år gammel ennå kan finne på å våkne opptil 4/5 ganger om natta! *sukk*

 

Oppgitt er jeg og håper tiden skal gå fort, frem til S blir 3 mnd gml, for da må vi har kommet inni en eller annen sort for fast rutine eller?? Men samtidig så ønsker jeg så å kose med ham i disse ukene her, for de er jo bare så herlig! Begynte å smile og le til meg for snart 2 uker siden, lage masse lyder når han ser på meg, som om han vil ha en samtale med meg :-D *blir-helt-smeltet*

 

Noen som har noe gode råd til meg, mottas det gjerne med et stort takk! Desperat etter søvn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...