Gå til innhold

Dårlig samvittighet og UL i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff og huff...disse hormonene:(

jeg skal på ul for andre gang i dag da jeg var der sist så syns han at fosteret var litt lite...så enten er jeg kortere på vei eller noe er galt....

hadde en liten krangel med sambo i går samtidig som jeg var utrolig dårlig og sliten....så jeg klarte selfølgelig og si at jeg egentlig håper at det er noe galt...uff...hvorfor sa jeg det...jeg mener jo ikke det og nå angrer jeg så veldig...tenk om det virkelig er noe galt....ååååååååå jeg håper indelig ikke det...hvordan kan jeg få meg til og si noe sånnt???hva går det av meg....

måtte bare få det ut...men tenk om det nå går troll i ord...uff , er så redd jeg....og veldig frustrert inni meg...:(

huff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ingenting galt med fosteret ditt. En sier mye rart når en ikke er i form så du må ikke tenke på det. Hva var det dere kranglet om da siden du sa det? Det som legen fant ut sist er nok sikkert at du er litt kortere på vei enn du trodde. Kjempemasse lykke til idag! gi oss gjerne en oppdatering om hvordan det gikk etterpå:)

Skrevet

Skjønner hva du mener med den dårlige samvittigheten..har sagt lignende selv:( det liksom bare kommer,men det er jo for å såre den andre parten at man sier slike ting da,det har jo ikke noe med den i magen å gjøre at man ønsker den noe vondt!!!! jeg skal også på ultralyd idag,jeg skal være(etter min beregning)11+5 idag.. jeg er kjempe nervøs,mistet de to forgje en i juli og en i oktober,så nå orker ikke jeg mer hvis ikke alt står bra til nå altså!!!!:)

Skrevet

Takk begge to for fine ord:)

jeg husker egentlig ikke helt hva det var vi kranglet om....jeg var bare veldig elendig form, og er enda mer elendig om morgenene. jeg skulle kjøre datteren i barnehagen i dag klokken syv og gruet meg til det pga av formen, så får vi en alarmfyr på besøk klokken ti, og formen er ikke god til det heller og sambo kunne ikke være hjemme , så skal jeg på ul som jeg gruer meg til....så sa sambo at han skulle ut og spise med jobben klokken seks og blir borte resten av dagen, og da falt bare min verden i grus da jeg tenkte på hvor lang dagen kom til og bli for meg uten hjelp. eneste han kom hjem til var ul for så og dra igjen når han vet at formen min er så dårlig...syns bare han kunne tenke litt selv og revurdere middagen for å få avlastet meg litt på ettermiddagen da jenta mi er veldig krevende om dagen....så da ble det til at jeg sa jeg ikke visste om jeg orket å ha en til om det var sånn det skulle være eller noe i den dur...så endte det med at jeg sa de stygge tingene:(

og nå håper jeg bare at det ikke går sannhet i det jeg sa:( er så trist...

skal holde dere oppdatert jeg jenter:)

tusen takk igjen for god trøst:)

lykke til på ul i dag du også Tidemann:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...