Malin G. Spann Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Dette er nok ett utrolig teit spørsmål, men jeg spørr likevel. Når begynner mann med tannpuss? Sønnen min på 9 mnd har nett fått to tenner nede, og jeg er litt usikker på når jeg skal begynne. Det er bare 1/4 av begge tennene som er ute, skal jeg begynne å pusse dem nå, eller vente til de er helt ute?
Bella Swan Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Du skal pusse med en gang han har fått tenner:) så du må begynne å pusse nå, selvom ikke hele tennene er ute.
ana baroma Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Faktisk før hun fikk riskornene sine:) Hun klødde, og en sånn babytannbørste var delig å tygge på. Så fikk hun riskorn, og vi pusser med litt tannkrem for barn. Det er rene premien om kvelden dette, hehe. Hun virkelig digger å pusse, men hun pusser litt alene også, og det funker greit her.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Vi lot vesla leke med en tannbørste (slik med bitering) fra før hun fikk tenner.. Så fort første tanna brøt ut begynte vi med pussing som en del av leggingen..
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 skal begynne med engang tennern kommer,og skal ikke bruke mer tannkrem enn hvor stor lillefinger neglen til barnet er =) puss i vei dere og kos dere med tannpussen =)
Malin G. Spann Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2009 Tusen takk for alle svar! Pusser man bare med vann eller skal jeg ha litt tannkrem på også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå