CathrineM Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Jenta mi på snart 2 år begynte å kaste opp lørdag kveld. Hun kastet opp hele natta og til utpå ettermiddagen søndag. Da gikk det over i diare.. Mandags morgen kastet hun opp igjen, det lille jeg klarte å få i henne til frokost. Diare senere på dagen. Og i morges kastet hun igjen opp etter frokost. Hun spiser nesten ingenting, og drikker lite. Formen veksler mellom midt på treet og slapp og klengete. Burde jeg bekymre meg nå? Omgangssyke varer vel ikke så lenge vanligvis?
Alyssa Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Min på 15 mnd har hatt omgangssyke med diare og oppkast siden natt til torsdag. Han virker litt bedre i dag, men det har jo vart en stund. Tror det er vanlig sånn bortimot en uke. På legevakta sa de at de kan klare seg greit en stund uten mat, men viktig at de drikker mye. De anbefalte halv farris halv eplejuice. Men alll væske er bra, utenom melk, sa de. God bedring. Mange små barn som er syke for tida!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå