Gå til innhold

Trenger gode råd fort!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på snart 2 år begynte å kaste opp lørdag kveld. Hun kastet opp hele natta og til utpå ettermiddagen søndag. Da gikk det over i diare.. Mandags morgen kastet hun opp igjen, det lille jeg klarte å få i henne til frokost. Diare senere på dagen. Og i morges kastet hun igjen opp etter frokost. Hun spiser nesten ingenting, og drikker lite. Formen veksler mellom midt på treet og slapp og klengete. Burde jeg bekymre meg nå? Omgangssyke varer vel ikke så lenge vanligvis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min på 15 mnd har hatt omgangssyke med diare og oppkast siden natt til torsdag. Han virker litt bedre i dag, men det har jo vart en stund. Tror det er vanlig sånn bortimot en uke. På legevakta sa de at de kan klare seg greit en stund uten mat, men viktig at de drikker mye. De anbefalte halv farris halv eplejuice. Men alll væske er bra, utenom melk, sa de. God bedring. Mange små barn som er syke for tida!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...