babygullz <3 vilde Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Vi skal døpe Vilde Alexandra nå på søndag, og det meste er i boks, men dåpsgave, det har vi ikke funnet utav ennå!! Jeg har ikke den minste aning jeg!! Alt det "vanlige" får man jo, som dåpsattestholder, smykkeskrin, smykker, sparebøsse, armbånd, album osv.....hva skal mamma og pappaen kjøpe? Hva ga dere til babyene deres?
Mrs. Bouquet Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Den store barnesangboka, den store eventyrboka osv. har begge barna våre fått. Skriver da i bøkene at det er som et minne fra dåpsdagen + noe smykkegreier.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Vi kjøpte barneservice (kopp, tallerken og fat) på figgjo etterpå- det hadde han ikke fått....
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 kanskje dere skal vente å se hva hun får i gave,så kjøpe noe etterpå,kan være like greit det. til eldstemann her kjøpte vi ikke noe,men holdt jo dåp og kostet en del det,minstemann kjøpte vi en sølvskje til,og hold dåpen,men de fikk så mye fint at så ikke noe vits i å kjøpe noe før etter jeg viste hva de hadde fått.
Mrs. Bouquet Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Ja og forresten så kjøpte vi servise med navn på til begge fra www.babydesign.no (Tok lang tid før vi fikk det begge gangene.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå