ღhælgelainnღ Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 har dere tips om noen typer knekkebrød som er bra og spise i forbindelse med slanking? Tenkte på mye fiber osv.
Gjest Gul stjerne Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Wasa sport fiber pluss, eller hva det nå heter. Er 24 prosent fiber og smaker godt. Tror det er Wasa, men ikke helt sikker, har kastet esken, mine knekkebrød har jeg i en boks.
La Perla Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Og Wasa Husman. Masse fiber, lite kalorier og kjempegodt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå