Singelmamma og banden Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Jeg er ikke helt inne på alle disse benevnelsene. IKM betyr dager etter ? Min syklus er relativt kort, 23 - 25 dager fra første blødningsdag til neste blødningsdag, og som regel har jeg eggløsning ca 10 - 11 dager etter første blødningsdag. Betyr dette at man som regel begynner å blø igjen 14 dager etter EL? Og i dag er det 26 dager siden forrige blødningsstart, 15 dager etter EL, og enda ingen tegn til tanta... Gud så spent jeg er! DPO betyr dager etter eggløsning?
elodie Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Hei Ü Hvis du ser på 1. side i dette forumet, så finner du et innlegg som heter tipsside... der finner du alle forklaringene. Helt nytt for meg dette også, så tussi74 var grei og viste denne. IKM betyr ikke kommende mensturasjon. Jeg har nesten samme syklus som deg, 24-26 dager. Ut ifra eggløsningskalkulator er min fruktbare periode ca. 3 dager etter mens., og da er det ca. 14 dager til forventet neste mens. Har ikke så snøring på alt dette.... Så spennende da!! Kanskje du har en spire i magen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå