ble_mamma_6august 09 Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Etter en natt med dårlig søvn. Endelig kan jeg stå opp å gå på jobb, klokka 11 går jeg se lille nurket i magen Regner med alt er som det skal da jeg har sett lille gull på UL før. Men idag får jeg kaskje vite kjønn Gleder meg som en liten unge på julaften hehe.. Er 18+2
Gjest 5 andre Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Lykke til! Er uansett en fantastisk opplevelse å få se inn i magen :-)
ble_mamma_6august 09 Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2009 skal si det var en fantastisk opplevelse ja Bestemor som var med fikk tårer i øynene hehe Og min følelse på at det var en jente stemte Lille jenta mi
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Så kjekt! Gleder meg sinnsykt til jeg skal på ul og, men er et par uker igjen enda.. =/ Regner med det blir våte øyne på meg også..
ble_mamma_6august 09 Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2009 توفا مع الطفل في معدت: såg du oxo hører til molde sykehus Hvor gammel er du da?
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Jeg er 30 år gammel. Du? Er gravid med nr 2 jeg da. Har ei jente på 3 fra før. Fikk du endret terminen din eller?
ble_mamma_6august 09 Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2009 jeg blir 22. Blir min 1. dette skikkelig spent hehe fortsatt samme termin 11 august
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå