Gå til innhold

UL idag, helt i 100 :-p


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en natt med dårlig søvn. Endelig kan jeg stå opp å gå på jobb, klokka 11 går jeg se lille nurket i magen :) Regner med alt er som det skal da jeg har sett lille gull på UL før. Men idag får jeg kaskje vite kjønn :D Gleder meg som en liten unge på julaften hehe..

Er 18+2

Videoannonse
Annonse
Gjest 5 andre
Skrevet

Lykke til! Er uansett en fantastisk opplevelse å få se inn i magen :-)

Skrevet

skal si det var en fantastisk opplevelse ja :)

Bestemor som var med fikk tårer i øynene hehe :)

Og min følelse på at det var en jente stemte :D

 

Lille jenta mi :)

Skrevet

Så kjekt! Gleder meg sinnsykt til jeg skal på ul og, men er et par uker igjen enda.. =/ Regner med det blir våte øyne på meg også..

Skrevet

توفا مع الطفل في معدت:

såg du oxo hører til molde sykehus ;)

Hvor gammel er du da?

Skrevet

Jeg er 30 år gammel. Du?

Er gravid med nr 2 jeg da. Har ei jente på 3 fra før.

Fikk du endret terminen din eller?

Skrevet

jeg blir 22. Blir min 1. dette :) skikkelig spent hehe

fortsatt samme termin :) 11 august

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...