Gå til innhold

Overtidskontroller på sykehuset


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er det egentlig med disse overtidskontrollene... jeg mener, hvis man går over termin, blir man da kalt inn til kontroll på sykehuset, eller må man ringe og etterlyse undersøkelse eller hva? noen som vet? hun jordmoren jeg går hos sa ihvertfall at det skjer på sykehuset og ikke hos henne (privat)..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jordmora mi bestile time for meg. Men jeg var der ikke før 2 uker på overtid, og da ble jeg satt igang med det samme.

Skrevet

Jm skal bstille time til deg på sykehuset om du går over tiden.

Min gjorde det ikke, så jeg måtte ordne alt sånt med legen min.

Så vær litt frampå selv også da.

Man trenger mye oppfølging på slutten, sånn at alt går riktig for seg.

Skrevet

var på ktr hos jm 1 uke over tiden, da bestilte hun overtidsktr på sh til meg 12 dager over tiden. Ble da satt i gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...