Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 hvordan er det egentlig med disse overtidskontrollene... jeg mener, hvis man går over termin, blir man da kalt inn til kontroll på sykehuset, eller må man ringe og etterlyse undersøkelse eller hva? noen som vet? hun jordmoren jeg går hos sa ihvertfall at det skjer på sykehuset og ikke hos henne (privat)..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Jeg tror jordmora mi bestile time for meg. Men jeg var der ikke før 2 uker på overtid, og da ble jeg satt igang med det samme.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Jm skal bstille time til deg på sykehuset om du går over tiden. Min gjorde det ikke, så jeg måtte ordne alt sånt med legen min. Så vær litt frampå selv også da. Man trenger mye oppfølging på slutten, sånn at alt går riktig for seg.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 var på ktr hos jm 1 uke over tiden, da bestilte hun overtidsktr på sh til meg 12 dager over tiden. Ble da satt i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå