Gå til innhold

svimmel og rar ...redd

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sitter oppe og får ikke sove..er skikkelig svimmel og datt pgav det i ste.. vet ikke hva jeg skal gjøre :S prøvde å drikke et kaldt glass vann men det hjalp bare en liten stund..nå prøver jeg å spise.men hjelper ikke..-..kjennes ut som jeg også har en form for kynner som varer hele tia..magen er stram på en måte..og kjenner at d er noe rart med mageseken min..eller..det er litt småkvalm eller vondt i magesekken.. vanskelig å forklare..men føler jeg nesten detter bort litt av og til..og blir redd....prøvd å ove, men samboer snorker så mye at hver gang det kommer snorkelyd blir jeg veldig svimmel når jeg ligger..veldig rare greier...men føler noe ikke er som det skal..er 26+6 uker....hva skal jeg gjøre? er litt redd for å sitte oppe alene, vil ikke plage samboer heller siden han har problemer nok fraførav selv...lust til å gå og ta meg et glass vann nå, men er redd jeg detter om jeg reiser meg opp nå.. hva skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

føler meg forresten veldig slapp og ..i armene..

Skrevet

Ring inn på føden og snakk med en jordmor. hun kan fortelle deg hva du bør gjøre. Bedre med en tlf for mye enn for lite.

Skrevet

ja, tror jeg gjør det om det blir verre...kjenner at magen min ikke er så stram lengre nå..heldigvis..men om det blir sånn igjenn og blir verre ringer jeg..skal prøve å hente det glasset med vann nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...