skautrollet m/surprise Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Jeg har gått på Pergorime denne syklusen og fikk positiv eltest litt før forventet.Siden sambo kjører trailer var han sevfølgelig ikke hjemme! Han reiser vestover tirsdag og hjemme igjen torsdag. Vi var litt slappe og "safet" ikke før han dro. Onsdag lyste selvfølgelig egget på testen... Jeg kjente utrolig godt at det var noe på gang i magen og turte ikke å vente til torsdag. Satte meg i bilen rett etter jobb og kjørte han i møte jeg!!!! :-))) Kjørte 5 timer og hadde et lite "møte" der han stoppet for natten. Hjem igjen etter en time... Hjemme kl 5 og på jobb kl 7... Sov vel ca 2,5 time fordelt på tre ganger den natta. Angrer ikke ett sekund for smertene i magen gikk over på vei hjem.Torsdag hadde blitt for seint tror jeg. Kan bli moro å fortelle historien videre hvis det skulle bli frukter av denne turen!!! :-))) Flere som har gjort noen "stunt" for å treffe riktig tid? Deilig å ha noe å le litt av midt oppe i denne prøvinga også!!! :-)))
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Heia! ville bare si at det var utolig arti å lese innlegget ditt!! slik "galskap" skaper nå glede og forelskelse i foholdet og da - mener nå jeg :) Håper virkelig det gir frukter. tvitvi - veldig spent på å høre fremover jeg.
attpåklattimagen:-) Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Så moro!!!! Håper det blir en skikkelig 'trailer-spire' av dette!
Going strong Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Beste historien ever:D Håper den sitter nå,så dere kan fortelle den romatiske hoppsaturen i trailern;)"Mamma kjørte i mange timer for å treffe pappa for å lage deg",hihi.
Carasnella Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Så bra!! hehehe, nå flira jeg godt her altså Har ikke noen sånne gale historier å fortelle i forbindelse med babylaging, men det er helt klart noe jeg kunne ha funnet på selv:) Håper skikkelig at det klaffer for dere denne pp'en, for det hadde vært en morsom historie å fortelle senere:)
Prosjekt_baby84 Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 hehe... det var morsomt:) Jeg skjønner deg godt jeg, hadde sikkert funnet på å gjort det selv. Lykke til, håper turen ble produktiv:)
Lotta2010x2012 Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Hahaha, så gøy:D Skal være litt sånn syns jeg:) Håper det blir en spire av turen deres, hadde vært en artig historie å fortalt, hehe:P
skautrollet m/surprise Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. mars 2009 Tusen, tusen takk for lykkeønskningene alle sammen! Var fullstendig amøbe på jobben torsdagen. Ikke akkurat morro når man jobber på en småbarnsavdeling med 15 barn på 0-3 år!!!!!! :-))) Ja, håper virkelig det var verdt turen...:-) Er i 3. pp etter å ha mista for 4. gang på litt over et år nå. Først 2 SA, deretter 1 MA så en SA til. Mister veldig tidlig (SA uke 4, MA uke 8) så det er mest sannsynlig min hormonbalanse som ikke er riktig. Skal på Crinone ved positiv test denne gangen. Noen som har opplevd noe tilsvarede? Håper virkelig vi kan hoppe over på 1.tri snart alle sammen!!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå