Gå til innhold

God i engelsk? Hjelp meg å oversette :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du oversette dette for meg?

*** kan jo ikke forsvare seg, for han er blokkert av admins i gruppene. Han får jo ingen sjanse til å forklare når det ble gjort på denne måten. *** burde fått forklare for oss alle sammen før admins tok overhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

can not defend himself, for he is blocked by the admins of the groups. He gets no chance to explain when it was done this way. *** Should be given to explain for all of us together before the admins took over.

Skrevet

He cant defend himself, because he is blocked by admins in the groups. He has no chance to defend himself when its done this way.

He should have gotten a chance to defend himself before admins took over.

Skrevet

Kan du oversette dettte også? :

Det er litt forseint nå som alt er slettet og avgjørelsene er tatt syns jeg.

Skrevet

Jeg som skrev 00:13 bor i utlandet. Mulig det ikke er perfekt, men det er iallefall det beste jeg kunne få til.

Skrevet

It is a bit too late now that everything is cleared and the decisions are taken I think

Skrevet

Det er litt forseint nå som alt er slettet og avgjørelsene er tatt syns jeg.

=

Its a little bit too late now when he is deleted, and the decision is already taken, I think.

Skrevet

Det heter da IS taken, ikke are. Med mindre det er i flertall.

Skrevet

**** can't defend himself, when he is blocked by "the admins of the groups" (litt uklar på hva det betyr, så oversettelsen er deretter). He won't have a chance to explain himself when it's done this way. *** should have been able to explain to all of us before admins took over/made the decision.

Skrevet

"Det er litt forseint nå som alt er slettet og avgjørelsene er tatt syns jeg."

I think it's a little too late now that everything is deleted and the decisions made.

Decisions are made, not taken.

Skrevet

Fantastisk hyggelig å se at tyterne fortsatt opererer på samme nivå, også på admin-sida.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...