Gå til innhold

noen som såg paradise ikveld?;) hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

gud for noen folk sier da bare jeg... ingen av gutta der fallt i smak her i gården.... eneste som var noenlunde etter min smak var han bartenderen med mørkt hår...mats kanskje? det han het? hmhmhm...

nei, uff, kan bli artigt det dr, haha...eelsker å se når folk er så j dumme at de driter seg lodrett ut på slikt... tenker ikke på livet etterpå nei! de er jo unge! skal ha jobber osv.. uff og uff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha..ja jeg så det. Jeg syntes egentlig det er helt teit program, men jeg MÅ se det alikevel.

Tenker det blir mange intriger der i gården, virket ikke som de som hadde vært sammen før var så gode venner akkurat..haha.

Ingen som falt meg i smak heller. Gud jeg er glad for at jeg har mann og snart barn og er ferdig med det livet der...

Skrevet

jeg er allerede avhengig :)

Skrevet

Allerede avhengig her også ;) Helt enig med alle, det er så teit at jeg bare MÅ se det :) Hehe..

Skrevet

Jeg så det! Fulgte med på det sist. Men hadde en stoor feeling av at dette ikke ble det samme, og jeg føler jeg allerede har rett. Hun fra Finnmark likte jeg ikke i det heletatt, hun minte meg om en bonde i byen.. Og Noor har allerede drita seg ut i lange baner ifølge meg ihvertfall! Egentlig var det ingen kjekke gutter heller, utnom han der som møtte xn sin.. Også virka han jo kanskje litt søt han der Mats da :)

Skrevet

Hehe..reality med intriger må man jo få med seg :)) Men tviler på at det blir så bra som den danske versjonen. Nå liker jeg jenter da, men må få sagt at han Bærum-gutten var fæl..også så femi da..hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...