Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Jeg skal få en gutt om ca.1mnd men sliter med navnvalg. Han skal hete Noah eller Elias. Hva er finest?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Ingen! Annenhver gutt heter jo Noah, Elias eller Lucas! Utrolig kjeldelig. Har du tenkt på Carosander, Chrisander, Crossander, Aleksander eller Sander? Hihihihehehe
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #7 Skrevet 9. mars 2009 Kan ikke du anonym 00-08 ta deg en tur inn på mitt innlegg også å se litt på mine navneforslag Er spent på hva du syns om de, er ikke noen av de navna som ligge på navnetoppen i allefall. ''Har for mange guttenavn å velge i..'' Hadde jeg skullet valgt mellom de to så hadde det blitt Noah
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #9 Skrevet 10. mars 2009 Jeg synes Akselander var genialt jeg da, de som ikke kunne bli enige om de skulle kalle ungen Aksel eller Aleksander:) Skikkelig fine navn du kom opp med også da, skal vise lista di til dattern min som venter en sønn i mai... Eller kanskje ikke...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #10 Skrevet 10. mars 2009 Det er fine navn, men oppbrukte, så Ingen av navnene. Frykter vist jeg hadde kaldt barnet mitt Elias, Tobias,Lukas, Noah, Max-etterlleranna så het værtfall 10 stk til i barnehagen det!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #12 Skrevet 10. mars 2009 Syntes Elias er finest ) Noah tenker jeg Noas Ark
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #13 Skrevet 10. mars 2009 Min sønn heter Elias og vi er kjempe fornøyde med valget. Kanskje det er populært om du ser på navnestatestikker men her vi bor er det ingen Elias. Statestikkene er jo ofte per år og hvis man tar over flere år er det sikkert andre navn som kommer opp. Fine navn blir selvfølgelig valgt av flere enn merkelige og litt rare. Selv har jeg et spesielt navn og det er absolutt ikke en fordel alltid. Ikke så gøy når folk spør opp igjen "hæ hva sa du" eller lærere som stopper opp og spør om du kan uttale det når hun går igjennom klasselista. Både Noah oh Elias er fine navn og du blir nok fornøyd uansett hva du velger. Alle navn forbindes med noe slik vil det alltid være så du må bare finne ut hva du syntes er greit å bli forbundet med. Som en anonym over skriver "Elias er en båt" og en annen "Noah og arken", det er jo ikke akkurat ille ting å bli sammenliknet med da. Syntes det er koslige ting. Verre med Ronny som er det navnet som flest i fengselet har ol. Lykke til med valget da og uansett navn av de to blir du fornøyd. Utrolig gøy med guttebaby, gled deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå