Gå til innhold

gravid? har ikke fått mensen, men negativ test

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg sluttet på pillen i begynnelsen av desember 08. Fikk mensen 5. januar og deretter 5. februar, altså henholdsvis 33 og 31 dager etter første dag i forrige mens.

Etter lengden på forrige syklus (31 dager) skulle jeg hatt mensen i går. Dessuten har jeg begge gangene fått litt blod blandet med slim når jeg tørker meg dagen før jeg får mensen på ordentlig. Dette skjedde ikke på lørdag... tok test i går kveld, som var negativ. Kan selvfølgelig hende at syklusen har forlenget seg, men kjenner fortsatt ingen mensensmerter, og pleier kjenne at mensen er på vei 1-2 dager før...

Er samtidig trøtt og har litt stikninger i magen, og litt ømme pupper... men har ofte litt ømme pupper før mensen, og det andre kan vel godt være innbilning...

Fikk litt blod på papiret når jeg tørket meg lørdag 21. februar, dette stemmer etter forrige syklus med når EL skulle være, så tenkte at det var EL-blødning, noe jeg forøvrig aldri har hatt før... men med tanke på at mensen vanligvis kommer 14-16 dager etter EL skulle jeg hatt mensen senest i dag...

Noen andre som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg skulle hatt mensen i går, men den kom aldri. Jeg hadde ganske så vondt i korsryggen både lørdag og søndag (jeg pleier å ha det slik 1 dag før mensen kommer, ikke flere dager). Jeg har fortsatt høy kroppstemp. (denne skal jo gå ned samme dag som mensen kommer), men fikk altså negativ test til morningen i dag. Jeg brukte eggløsningstester, så jeg vet akkurat når eggløsningen var. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg..., men du burde jo ta en test med morgenurin da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...