Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Her sitter jeg gravid i uke 38+3 med ei lita jente i magen. Denne jenta er godt planlagt og veldig etterlengtet. Hun satt til og med på første forsøk. Svangerskapet har gått som en drøm, ukene har gått fort, og nå er snart tiden inne for at jeg skal få møte den lille skatten min. Nesten så jeg ikke kan tro hvor heldig jeg er.. At jeg endelig skal få lov til å bli mamma <3 Og så kommer tankene snikende, hvorfor skal jeg være så heldig? Fortjener jeg virkelig å være så lykkelig som jeg er nå? Kan denne lykken vare? Det meste av tiden klarer jeg å nyte graviditeten, glede meg over spark og bevegelser i magen. Men så skjer det en sjelden gang at jeg tenker sånn som nå. Magefølelsen min har gjennom alle disse månedene vært at dette går bra. Alt av undersøkelser og kontroller viser også at alt står bra til med lille jenta mi. Men tør jeg stole på denne magefølelsen? Tør jeg stole på at alt går bra? Jeg føler jeg har blitt så godt kjent med jenta mi i løpet av disse ni månedene, jeg føler meg så nær henne og jeg er så utrolig takknemlig for at det er akkurat jeg som er så heldig å få bli hennes mamma. Den kjærligheten og de følelsene jeg har for henne er noe helt annet enn noe jeg har følt før. Det er overveldende, og skremmende med alle disse følelsene. At jeg kan elske noen så høyt.. Jeg gjør mitt beste for å møte disse følelsene, og det hender jeg gråter bare fordi jeg er lykkelig. Jeg prøver å omfavne alt det gode i livet mitt, og jeg velger å stole på magefølelsen min som sier at dette går bra.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Jeg hadde det sånn som deg, tenkte hvorfor skulle dette gå bra og hvorfor skulle jeg fortjene å være så heldig å bli mor, helt idiotiske tanker med de sneik seg inn i all lykkerusen! Men så var det altså sant da, jeg fortjente å bli mor og jeg skulle være så heldig å få oppleve å gå gravid og kjenen spark, og at det i tillegg kom ut ei helt perfekt tulle! Bare nyt den siste tiden med mage og spark, det er en unik følelse, og plutselig har du også ei lita tulle Lykke til med fødselen også da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå