Gå til innhold

Så dere "WIPE OUT"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så det, og så det sist gang også. Syntes det er veldig morsomt egentlig. Men ser så ufattelig vondt ut av og til. Kan ikke skjønne at det ikke blir mer skader..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett det en halv gang og det var utrolig morsomt en stund, men så ble det mer dumt. Han ene som var med fikk problemer med ryggen sin etter å ha dunket bort i en stor plastikk-sak, husker ikke hva det var. Det er nok mer skader med det enn som kommer fram.

Skrevet

Hun ene som er med er en ungdomsvenninne av meg. Er veldig stolt av henne:-) men jeg har ikke fått sett noe enda. får ikke med meg når det går

Skrevet

Her minner TvNorge mest om en stor snøstorm, så ikke ofte jeg får sett noe der. Så ar ikke sett det programmet nei.

Skrevet

Det går på mandager på Tv Norge kl 21.30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...