Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Jeg så det, og så det sist gang også. Syntes det er veldig morsomt egentlig. Men ser så ufattelig vondt ut av og til. Kan ikke skjønne at det ikke blir mer skader..
blond Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Jeg har sett det en halv gang og det var utrolig morsomt en stund, men så ble det mer dumt. Han ene som var med fikk problemer med ryggen sin etter å ha dunket bort i en stor plastikk-sak, husker ikke hva det var. Det er nok mer skader med det enn som kommer fram.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Hun ene som er med er en ungdomsvenninne av meg. Er veldig stolt av henne:-) men jeg har ikke fått sett noe enda. får ikke med meg når det går
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Her minner TvNorge mest om en stor snøstorm, så ikke ofte jeg får sett noe der. Så ar ikke sett det programmet nei.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2009 Det går på mandager på Tv Norge kl 21.30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå