Gå til innhold

Noen som har/hatt samme problemet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Jeg fikk plutselig skikkelige mens smerter nå, er i 6 uke. Er det vanlig??? Har veldig plager med bekkenet mitt allerede, kan det være noen sammenheng her?

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+spire
Skrevet

Menssmerter er heeelt normalt, og kommer av den enkle grunn at livmora strekker seg og vider seg ut for å gjøre plass til barnet :-)

Jeg er 8+2 og har hatt menssmerter siden en gang i uke 6.

Skrevet

Det var godt å høre, tusen takk=) Tenker ikke så mye på SA men når det er forandringer i kroppen som er veldig uvante så blir det til at jeg tenker litt. ...

Gjest eelis+spire
Skrevet

Ja, selvfølgelig blir man litt bekymra! Det var det første jeg spurte om da jeg var hos legen første gangen, og hun fortalte meg at når de får inn kvinner med magesmerter, så spør de med en gang om hun kan være gravid. Så det er ingen ting å være urolig for, selv om jeg må innrømme at jeg selv ofte bare venter på blødningene, fordi det er så utrolig likt mensen ;-)

Men bare slapp av, det meste er normalt når man er gravid!

Skrevet

Jeg er så glad for at jeg har barnimagen=) Er man beskymret så bare spør, man får alltid svar=) Tusen takk!

Skrevet

Jeg har hatt STERKE menssmerter siden ikm, så ille at jeg begynte å grine en kveld her:/ I tillegg har jeg blødd.

Men alt var vel, så en pulserende liten spire i uke 7:-) Har akkurat gått inn i uke 9 nå, og føler meg iallefall VELDIG gravid, så håper alt går bra videre. Fastlegen min trodde jeg hadde hatt en sa, men han er mann da;) Den kvinnelige legen på sykehuset sa det var heeelt normalt med både menssmerter og blod. Men at kombinasjonen, bare blod eller bare sterke smerter alltid skal sjekkes ut.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...