Gå til innhold

Jeg er drittlei dette vektstyret !

Anbefalte innlegg

Skrevet

om meg selv åltså.

Slanket meg i snart 3 år og nå, går ned og går opp igjen i samme farta. Det har skjedd noe med kroppen min etter 2 fødsler :-((

Trener og står på, men faller stadig vekk for fristelser.

Bestemmer meg om og om igjen, at nå er det nok, men så skjærer det seg etter max en uke. Er 80 kg og 173, ganske mye muskler, men lett overvektig,vil ned 6 kg nå!!!!!!!!!!!!!

Noen tips ;-)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke prøve frukostkonseptet? Det er mange her som har gått ned og mange som kjenner mennesker som ikke har gått opp ett gram i ettertid. En her, Lille krølle, strevde i 10 år med å gå ned i vekt. Nå har hun gått ned 10 kg.

Håper du får det til på en eller annen måte :)

Skrevet

Frokostkonseptet, ja har lest litt om det her inne. Har du erfaring med det ? Takk for svar :-)

Skrevet

Jeg har erfaring med det. Er ikke hun anonym over her da men :)

Tenkte jeg skulle svare likevel.

Jeg startet med det for 1 mnd siden og har gått ned over 5 kg :)

1 shake, 1 glass te og 1 glass jus morgen. Lunsj, mellommåltid og middag normale sunne retter. 1 shake kvelds. Noen ganger ett mellommåltid mellom middag og kvelds også.

Energien min er bare WOW! :)

Jeg har anbefalt det her til mine 3 søstre og 2 venninner og alle skal prøve etter at de har sett resultatene mine.

Hun lille krølle skrev at hun hadde kolleger som gikk ned med dette for 2 år siden, ikke opp ett gram.

Man må seff spise sunt etterhvert og legger om matvanene. Men det kommer med energien og kiloene som blir vekke det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...