Gjest Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 i dag la jeg lillegutt på gulvet på magen...så greide han a snu seg 180 grader der på gulvet!!! me det mener jeg at når jeg tok han opp fra gulvet igjen så hadde han hodet der beina var når jeg la han ned på gulvet! han setter beina i krypestilling og åler seg rundt på gulvet!!! Han blir 3 mnd den 19 mars...dette synes jeg er litt tidlig at han kan gjøre! Hva mener dere?
erteposen + 4 Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Mine gjorde det. Begge beveget seg/ålte raskt over gulvet rundt 4 mnd. De var tidlig fysisk ute, og jeg tror de lå foran de fleste på barselgruppen. Rulling blir regnet fra rygg til mageleie så vidt jeg husker:) Jeg må vel tilstå at jeg håper at tvillingene i magen IKKE er stå tidlig fysisk ute som sine brødre. Det blir fort travelt med mobile barn helt uten hjerne:)
Soloho Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Min lille gutt er 8 dager yngre og er ikke i nærheten av å ligge ti sekunder på magen engang:o)
Ravna Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Niesen min er like gammel som gutten din, og har gjort det i to-tre uker. Begge mine var ca fire mnd før de greide det.
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 takk for svar Følte det var litt tidlig,for jenta mi var mye senere ute en dette så vidt jeg kan huske hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå