Gå til innhold

Emmaljunga scooter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer? Er den god som en ekstra vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen???

Skrevet

synes den er perfekt som en HOVEDvogn også jeg,..hehe har den til 1åringen vår..sover bra i den og vi er fornlyd med vogna

Skrevet

Hadde tenkt å kjøpe den, den ser jo super ut - men den har ikke full liggestilling.

Skrevet

hei hei vi har den quinni vogn=0) er veldig veldig fornøyd med den, den er lett god å kjøre osv. De eneste jeg ikke liker med vogna er at kalesjen(hvis det er det den heter) på vogna ikke holder seg oppe ordentlig. men nå har vi kjøpt vår brukt så det kan være noe som er øddelagt. ellers elsker jeg vogna;0)

gutten vår er 7,5 mnd

Skrevet

Vet den ikke har full liggestilling. Men mini er nå 18mnd og vi skal bruke den fra påsken ca. Han sover nå max en time på dagen, og da er det vel ikke noe problem med å ikke sove rett? Han sovner jo overalt, i handle vogn på IKEA til og med.. Hehe..

Er den lett når den er sammenslått? Jeg har simo duo fra før, og den er jo tung. Har bare vanlig personbil, så må dele understell og bag. Med emmaljunga scooteren skal den bare i bagasjen =)

Skrevet

Ja den tar liten plass i bilen. Min gutt på 13 mnd sover LETT i den..Kalesj problemet hun andre over her, kjenner jeg meg ikkeigjne..Vår kalesje er stram og fin

Skrevet

Ja, det skjønte ikke jeg heller. Var å så på den på barnas hus igår, og syntes den var kjempefin! Kjenner noen i Gøteborg som skal kjøpe med seg den til meg fra Sverige, da blir jo prisen god også!! =)

Jeg kunne godt ha brukt simoen lenger, men vil ikke slite den ut mer enn nødvendig. Skal jo bruke den til nestemann også =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...