CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 bare lurer på hvordan det går med deg? håper det går fint:) klem fra meg
♥Axinija♥ Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Nei, så stas en med en helt egen tråd!!! Joda, det går fint med meg. Blødd litt idag og (veldig lite) og ingen smerter, så jeg har valgt å ikke la meg stresse... Har hørt hjertelyden både i går og idag, lå på 170 ca...hehe.... Skal ringe JM i morgen siden jeg begynte å blø litt idag igjen, så får vi se hva hun sier...Kanskje jeg kan få en bonus-UL?? Kryss fingrene for meg da.. Hvordan går det med deg da? Klem
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2009 så bra du har hørt hjertelyden! da er nok alt helt bra:) men siden du ennå blør litt så kan du jo prøve å snike deg til el ul ja, det gjorde jeg i uke 6:) tror faktisk uansett at man har krav på oppfølging av blødning uansett da, men føler man må mase veldig for å få.. krysser fingrene for deg jeg vet du:) meg går det fint med. har ikke hørt hjertelyd ennå, men har fått en ekstra svangeskapskontroll på fredag. synes det er lite kontroller nå i forhold til når jeg gikk gravid med jenta mi, da var jeg en gang i mnd uansett. men legen min er veldig grei sånn sett, hun har sagt at jeg ikke skal føle at jeg får for lite oppfølging, så det var ikke så veldig vaskelig å få en ekstra time. håper jeg får høre hjertelyden da! er jo 13 uker da så det bør ikke være heelt umulig.
♥Axinija♥ Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Har en ganske grei JM, så regner med (man vet jo aldri da) at hun rekvirerer en UL om jeg insisterer på det... Problemet er at jeg må kjøre nesten 2 timer, hver vei, på vinterglatte veier for å få en UL-undersøkelse...men, men.... Jeg skal gå hos JM en gang i måneden, trodde det var vanlig? Spennende med ny kontroll på fredag da!!! Hadde jo vært så artig om du fikk høre hjertelyden, det er jo et av høydepunktene i graviditeten!! Skal krysse fingrene for at du får høre lyden jeg...
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2009 leste det andre innlegget ditt, synes det er rart at du ikke får ul av jm når du har blødning på 4 dagen.. men enig i at du bør ringe sykehuset! håper de kan ordne noe der. ja det hadde vært gøy om jeg fikk høre den. gru-gleder meg nå. kommer til å bli litt bekymret om jeg ikke får høre den! krysser fingrene for at du får ordnet deg ul slik at du kan få slappet av i forhold til bløningen. det er sikkert ikke noe, men greit å få sjekket. er fælt å gå runndt å føle seg utrygg!
♥Axinija♥ Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 Ja, skal ringe sykehuset i morgen dersom jeg blør i morgen og....nå er det nok!!! Tror vi gravide må sette foten ned og stå på kravene til tider....synd at det må være sånn! Ikke lenge til fredagen nå, det blir spennende...har livmoren din kommet opp av bekkenet? Min gjorde det for et par uker siden, da var det lettere å høre hjertelyden med doppleren jeg har hjemme! Ikke uroe deg dersom du ikke hører lyden (lettere sagt enn gjort, vet det..), men skal krysse fingrene for at du får høre din lille spire...
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2009 ja det må du gjøre. hvis de ikke vil høre på deg, gjerne legg på litt. si du har vondt og at du blør litt mer. overdrivelse må til for å få gang på ting noen ganger, så jeg hadde ikke nølt med å lagt på litt;) tror den har kommet opp, jeg klarer ikke kjenne den når jeg står eller ligger på ryggen, men kjenner på en måte at det er noe inni magen og kjenner den når jeg ligger på magen. av og til begynner jeg å lure på om jeg kjenner bevegelser, men det er nok kanskje litt tidlig for det. er lett å forveksle med luft bobler:) hehe. du er heldig som har doppler hjemme, det er jo betryggende å finne hjerte lyd selv. har lurt på å skaffe en selv, men de er så dyre:/ satser på at jeg får høre spira på fredag og at du får se din på ul iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå