Gå til innhold

Puppeløft og mageplastikk??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tadt brystløst, eller forstørret? å blitt gravid etter det?

lurer på hvorda det har gått med amming da. Noen problemer?

Og vil jeg ev ta mageplastikk også. tror nåkk jeg får en del overflødig hud etter graviditet og slanking. Men er usikker på om det er bra og bli gravid igjen etter det.

Jeg er ung, og vil se bra ut en stund til.Jeg skal ikke ha en til unge enda heller, .

Puppa henger og magen er dvask. jeg blir 23 straks og vil ikke føle meg sånn jeg føler meg.

Jeg vet jdet høres forfengelig ut, men men.

 

Når jeg va 18 la jeg på meg 20 kg på et år og litt mere de følgene årene. og gikk fra 75 c til 80 D-DD.

de ble godt utfyllet da. og har med årene bare dratt seg mer og mere nedover. har aldri hadt faste pupper heller, da jeg var 15 missunnet jeg veninnene mine med runde paste pupper.

 

Etter at den lille i magen et ute, skal jeg tilbake på den treningen jeg var på før jeg ble gravid. Og jeg skal ned i vekt.

puppene mine kommer da til å bli dvaske slappe poser vil jeg tro. magen vil nåkk føle like etter.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også vurdert bryst opperasjon etter fødselen. har høsrt det ikke skal være noen problemer og amme etter brystløf,t som regel.

Skrevet

Har tenkt på dette jeg også, men fikk da beskjed om at man ikke tar bukplastikk før man er ferdig med å få barn. så nå er det bare å poppe ut. :-)

 

du kan få det, men de kommer til å spørre deg om du skal ha fler barn for da har du på en måte ikke noe hud å strekke.

 

men jeg har lyst jeg å. med pupper å amming så skal det ikke være noe problem. bare hvis noe går galt..

 

:-)

Skrevet

Takk for svaret

Må nåkk vente med bukplastikk vil jeg tro. kan jo alltid ta litt fettsuging. haha. Mr bare redd det blir myyye hud til overs. hadde en god mage før jeg ble gravid så.

Meeen min kjære låvet å elske meg selv om magen så ut som en gammel brødeig..

 

Men puppene mine slepper nåkk ikke unna, har undersøkt litt nå, og det skal gå bra m jeg vil amme ved senere.

 

Men er det ingen her som har opperert puppene som kan si litt om hvordan det gikk?

takk takk

Skrevet

La inn silikon for ei uke siden...Har ei datter på 15 måneder, og håper vi skal ha flere barn...Jeg tenkte som så; Jeg lever i nuet..Det er NÅ jeg vil være fornøyd og glad..Skulle puppene bli ødelagt etter en graviditet til, (om noen år til), så får jeg fikse på det en gang til da...Kjenner forresten flere som har fått barn etter operasjonen..De sier alle at det har gått helt bra:)

Skrevet

Hvis du har det så ille nå, at OM det verste skulle skje, operasjon er mislykket og du blir ufør for alltid,- og du LIKEVEL kan si at operasjonen var "worth the try";- vel da bør du gå for det..

 

Er du ikke forberedt på at det verste KAN skje, at du kanskje aldri mer kan løfte på ditt barn, at du sitter igjen med to arr i stedet for puppe,- vel- da bør du vente..

 

Mest sannsynlig går det bra,- puppene blir fine,- men HVIS det går galt,- har du forberedt deg på hvordan du skal takle det???

 

Og med tanke på at du allerede "Inni hodet ditt" ser for deg flere ting og fikse på så tror jeg du muligens bør vurdere å vente litt med operere deg...Slik du ser på deg selv så skal først puppa taes, så mage, så blir det kanskje rumpa. så "vingene", så leppene, så puppa enda litt større osv, osv.... Det er viktig at man først er fornøyd med seg selv før man går til det skritt og vurdere operasjon,- er man misfornøyd med FLERE ting er det stor sannsynlighet for at man alltid vil finne feil på seg selv,- samme hvor mye man opererer...

 

Og uansett,- en plastisk operasjon KAN føre til evig skade på kroppen,- og så lenge man har barn som er avhengig av en så synes jeg man bør vente..Eller at man operer seg FØR man får barn......Da går det isåfall bare "ut over en selv"....

 

Ikke mot operasjoner jeg,- mulig jeg selv leggger meg under kniven en dag,- men ikke mens barna og familien er avhengig av meg,min inntekt, at jeg kan "ta i et tak" hjemme osv...

Skrevet

Brystløft gjør veldig vondt og du får arr. Men det går fint å amme etterpå. Bukplastikk må du vente til du er ferdig med barna med å gjøre.

Skrevet

Jeg forstørret puppene da jeg var 20 - fikk et barn når jeg var 22, ammet henne i et helt år. Etter endt amming var puppene faktisk (både i følge meg, min mor og min mann) enda flottere enn før og så helt naturlig ut! Er nå gravid igjen og har planer om å amme så lenge som mulig denne gangen også, om de vil bli like flotte etter denne omgangen vites ikke - men om jeg da ikke er fornøyd får jeg fikse på dem igjen. Etter denne graviditeten er jeg ferdig med å få barn og dom andre her sier - vi er fortsatt ung og skal leve med kroppen vår lenge enda. Når det er sagt vil jeg råde deg til å vente meg magen, den vil bare gjøre vondt verre dersom du bestemmer deg for å få flere barn i ettertid!

 

Lykke til :)

Skrevet

Takk for svarene:)

Til deg som litt over som mener det kanskje kan bli flere of flere opperasjoner.

Det tror jeg ikke. er fornøyd med resten av meg.

Har heldigvis veldig flotte å fyldige lepper, som noen ville drep for og få..

rompa er fin, litt selulittbefengt men det kan ordnes med trim og kosthold.

Jeg vil ønsker meg bare pupper som ikke henger og slenger. vil ikke forstørre dem, bare løfte dem opp litt

Min kjære kaldte dem for afrikalefser en gang. uuhh..

 

Det blir enda en stund til jeg skal ha et nytt barn, og vil se bra ut i mellomtiden.Er bare ung en gang.. Mangen får nåkk vente skjønner jeg, selv om det blir en dvask strekkmere valk som henger dær..

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...