Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 La meg med vondt i hode i går. Når jeg våknet i dag så hadde jeg ikke vondt i hodet som i går. Men det trykket på tinningen når jeg f. eks. vasket ansiktet og var borti øynene mine. Det dunket skikkelig i tinningen når jeg hostet. Men det verste var når jeg bøyde meg ned. For når jeg reiste med igjen da så dunket det så forferdelig at jeg bare måtte si noe (i stede for å hyle). Dette kom hver gang jeg bøyde meg og reiste meg opp igjen. Føltes som tinningen skulle eksplodere. Dette gav seg litt utover dagen. Varte vel fra 06 til i 10 tiden. Etter dette har det bare dunket litt en gang i blandt. Nå mot kvelden dunker det litt mer hele tiden. Syns det var så rart at jeg ikke hadde vondt i hodet annet enn når jeg bøyde meg. Men skjønner jo at det da ble et trykk av noe slag. Men blir jo litt redd når det er hodet da.. Men slik hodepine er vel sikkert normalt, bare jeg som aldri har hatt det før!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Hei. Eg er en av de uheldige som sliter med migrene. Når eg har anfall, gjør nesten all bevegelse det verre som f.eks å gå i trapper eller å bøye meg ned. Kanskje det er det du har? Håper det ikke er det du har, for det unner eg ikke min verste fiende engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå