Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 I deres og mannen sine øyne ? Sett opp liste hver for seg da. Manns mening: Kvinnes mening:
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Kommer vel an på hvem som har dem på seg.. Mannens liste er forøvrig grei: -uten klær
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Min mening: -tekkelige men lekne klær -skjørt som sitter etter ved baken og hoften, men som har sving nedover -utrigninger, men ikke for mye, og viser man kløft skal man ikke vise mye ben! -friske farger -morsomme mønstre -klær som kler figuren, har man litt for mye så kler man IKKE ettersittende pølseklær! -bukser med lav, men ikke for lav midje, evnt stilig med høy midje hvis man er slank -støvletter som passer til jakken og beltet (brunt til brunt, svart til svart osv) -midjebelter til topper med litt vidde -"den lille sorte", men ikke trang, utrigning og lårkort (grøss!) velg en av delene! -kjoler med bar rygg -klær som passer sminken (eller omvendt) -lærjakker er kult for unge kvinner, men ikke alltid til de over 40 -kåper med innsving i midjen listen kan gå i det evige, men jeg har spesielt smaken for klær med figurnære klær, uansett hvs aqlgs form man har blir man penere med figurnære klær enn posete klær, men pølsetrangt kler kun småjentene! Jeg syns mye kan være sexy, men man må bære det sexy;)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Det var jo ikke det HI spurte om da. Mannens: Utringete topper og miniskjørt, tanga. Min: Hipsters, bootcut dongeribukser og figurformede topper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå