Gjest Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Storebror 17 år, nærmere bestemt på onsdag, snålt å tenke på .... Jeg som er så ung !!!!!!!!!!!!! HAHAHA
♥Snulder Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Du er jo knap 17 selv jo!! Så det er ikke mulig.... Det må da være 17 mnd han blir;=D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Du har nok helt sikkert tatt feil Vimsis:-) Det er da snakk om 17 mnd ja, og ikke år må skjønne;-D Jeg vil være ung yeah yeah yeah yeah!!! Det ER virkelig helt utrolig at tiden kan gå så fort!!! Jeg forstår det bare ikke......
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Hehehe =D 17år og snart voksen ;o) Min 17åring vil alltid være smått i mine øyne. Kjenner den panikken brøle her jeg sitter.For her snakker man om at man er blitt bestemor.DA føler man seg gammel da!!!
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 hehehe 17 mnd. ja :-D lo godt nå , det er leeeeenge siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå