Gå til innhold

Tenk, snart så er... ......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Storebror 17 år, nærmere bestemt på onsdag, snålt å tenke på ....

Jeg som er så ung !!!!!!!!!!!!! HAHAHA

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er jo knap 17 selv jo!! Så det er ikke mulig.... Det må da være 17 mnd han blir;=D

Skrevet

Du har nok helt sikkert tatt feil Vimsis:-) Det er da snakk om 17 mnd ja, og ikke år må skjønne;-D

 

 

Jeg vil være ung yeah yeah yeah yeah!!!

 

 

Det ER virkelig helt utrolig at tiden kan gå så fort!!! Jeg forstår det bare ikke......

Skrevet

Hehehe =D 17år og snart voksen ;o)

Min 17åring vil alltid være smått i mine øyne.

Kjenner den panikken brøle her jeg sitter.For her snakker man om at man er blitt bestemor.DA føler man seg gammel da!!!

Skrevet

hehehe 17 mnd. ja :-D lo godt nå , det er leeeeenge siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...