Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet noen Reimadresser på tilbud... Men er i tvil om jeg skal kjøpe en dress til neste høst allerede nå? Sønnen min blir ett år i oktober, og begynner i barnehagen rundt den tiden. Han er ikke spesielt stor, følger gjennomsnittskurven i vekt. Hvilken størrelse vil han sannsynligvis bruke til høsten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er ganske store i str. Vi kjøpte 86 til 1-åring vår da han begynte i bhg. Han er stor for alderen, men bruker denne enda. Han er nå 19 mnd. Har kjøpt 92 til neste vinter på salg. Venninna mi har samme str, enda hennes sønn er mindre =)

Skrevet

Her bruker han 74....og har mye å gå på. 18mnd 9 kilo 78cm. Vanlig parkdress har jan 80. Har også 74 i reima jakke og den når til knærne.

Skrevet

De er ganske store i str. Vi kjøpte 86 til 1-åring vår da han begynte i bhg. Han er stor for alderen, men bruker denne enda. Han er nå 19 mnd. Har kjøpt 92 til neste vinter på salg. Venninna mi har samme str, enda hennes sønn er mindre =)

Skrevet

Mini er ca gjennomsnittlig i størrelsen og har reimatec høst/vårdress i str 80. Den har han brukt i hele vinter med det løse ullforet man får kjøpt til den og den passer fortsatt. Regner med han kan bruke den frem til det ikke er mer behov for dress denne sesongen. Hvis vi hadde kjøpt str 86, så hadde den vært aaaalt for stor i begynnelsen og jeg syns det er viktig de ikke har for store dresser, da blir det enda vanskeligere for dem å gå og hvis de er så lange at de må brettes opp, så vil de jo ble veldig lett våte også.

Skrevet

Glemte å skrive at han er 20mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...